Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 11.05.2016 r. |
||||||||||
Dwikozy: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52429 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dwikozy, ul. Spółdzielcza 15, 27-620 Dwikozy, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8311471, faks 015 8311404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych/drogi/ - trasa dróg w terenie równinnym 2. Mechaniczne ścięcie poboczy obustronne, śr. grub. 5,0 cm, wraz z oczyszczeniem nawierzchni bitumicznej jezdni, z odwiezieniem urobku na odkład 3. Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, średnio 75kg/m² 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, z zabezpieczeniem krawędzi jezdni lepiszczem asfaltowym 5. Wykonanie poboczy obustronne, kruszywem kamiennym sortowanym 0,32 mm, z zagęszczeniem mechanicznym. 6. Powierzchniowe podwójne utrwalenie poboczy grysami 2/5, 5/8 mm o ilości kruszywa 18 dm³/m² emulsją asfaltową kationową 7. Regulacja pionowa studni rewizyjnych, z nadbudową wykonaną betonem 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890 1. Roboty ziemne - korytowanie, grub. 30,0 cm, grunt kat. II-IV, wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, z odwozem ziemi na odległość 5,0 km. 2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku, na całej szerokości drogi, grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10,0 cm. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu mech. 20,0 cm. 4. Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej śr. 75kg/m² 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu mech. 3,0 cm, z zabezpieczeniem krawędzi jezdni lepiszczem asfaltowym 6. Wykonanie poboczy obustronne z kruszywa łamanego sort. 0-32 mm, z zagęszczeniem mechanicznym 7. Powierzchniowe podwójne utrwalenie poboczy grysami 2/5, 5/8 mm o ilości kruszywa 18 dm³/m² emulsją asfaltową kationową. Szczegółowy zakres określają kosztorysy ofertowe i dokumentacja..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262275,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dwikozy: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dwikozy , ul. Spółdzielcza 15, 27-620 Dwikozy, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8311471, faks 015 8311404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Remont drogi gminnej 320012T Dwikozy - Słupcza w km 0+000 do km 1+650 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych/drogi/ - trasa dróg w terenie równinnym 2. Mechaniczne ścięcie poboczy obustronne, śr. grub. 5,0 cm, wraz z oczyszczeniem nawierzchni bitumicznej jezdni, z odwiezieniem urobku na odkład 3. Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, średnio 75kg/m² 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, z zabezpieczeniem krawędzi jezdni lepiszczem asfaltowym 5. Wykonanie poboczy obustronne, kruszywem kamiennym sortowanym 0,32 mm, z zagęszczeniem mechanicznym. 6. Powierzchniowe podwójne utrwalenie poboczy grysami 2/5, 5/8 mm o ilości kruszywa 18 dm³/m² emulsją asfaltową kationową 7. Regulacja pionowa studni rewizyjnych, z nadbudową wykonaną betonem 2. Remont drogi gminnej Winiarki - Winiarki nr ewid. 135 w km 0+230 do km 0+890 1. Roboty ziemne - korytowanie, grub. 30,0 cm, grunt kat. II-IV, wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi, z odwozem ziemi na odległość 5,0 km. 2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku, na całej szerokości drogi, grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 10,0 cm. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu mech. 20,0 cm. 4. Wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej śr. 75kg/m² 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej, KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu mech. 3,0 cm, z zabezpieczeniem krawędzi jezdni lepiszczem asfaltowym 6. Wykonanie poboczy obustronne z kruszywa łamanego sort. 0-32 mm, z zagęszczeniem mechanicznym 7. Powierzchniowe podwójne utrwalenie poboczy grysami 2/5, 5/8 mm o ilości kruszywa 18 dm³/m² emulsją asfaltową kationową. Szczegółowy zakres określają kosztorysy ofertowe i dokumentacja. Załączone kosztorysy ofertowe nie stanowią jedynej podstawy do wyceny zadania. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przedmiotowej roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 25.05.2016 r., do godz. 09:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Sandomierzu / o. Dwikozy Nr rachunku 49 9429 0004 2002 0014 0184 0031, z dopiskiem Wadium na zadanie (należy podać nazwę postępowania), (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się wpływ pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM- Przetarg na: (podać nazwę zadania) 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt. 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy uproszczony, ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności o charakterze siły wyższej, które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym pisemnie zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszania pewnych robót, to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeśli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają. 3. Za okoliczności o charakterze siły wyższej uważa się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której wykonawca ani zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani zamawiającemu. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 - 3 podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl / zamówienia publiczne / przetargi
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie w siedzibie zamawiającego - pokój nr 15 Sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
|
||||||||||
Data modyfikacji: 2016-06-10 08:40:23
Opublikowane przez: Mariusz Dominik
« powrót |